SEa
(Direct bezoekers op de juiste keywords en producten met advertenties)
Zoekmachine adverteren
Laat je huidige resultaat niet leidend zijn. Je laat belangrijke klikken liggen. En een lagere kosten per conversie.






Zitten je huidige SEA issues in de weg?
Herkenbaar? Met 10+ jaar ervaring heb ik het allemaal al gezien en meegemaakt en nog belangrijker: opgelost.
FAQ
Antwoord op de meest gestelde vragen.
SEA (Search Engine Advertising) is adverteren in zoekmachines zoals Google. Je hebt zichtbaarheid boven de organische zoekresultaten en betaalt per klik. Dit zorgt direct voor relevante bezoekers.
De kosten variëren en hangen af van je budget, biedstrategie en concurrentie. Je betaalt per klik (CPC), maar je budget wordt zo effectief mogelijk ingezet om de laagste prijs per klik te betalen en zoveel mogelijk klikken te krijgen.
Zodra de campagnes live staan kom je bij zoekopdrachten in beeld. Dus binnen een aantal dagen kan je al resultaat verwachten in de vorm van bezoekers.
Zodra je stopt met SEA, verdwijnen je advertenties en het verkeer uit deze campagnes. Daarom is de combinatie van SEA met SEO vaak