Relevante en converterende bezoekers via zoekmachineoptimalisatie

Wil jij ook een positieve ROI op SEO?

Dan is het simpel: jouw doelgroep heeft een probleem en is op zoek naar jouw oplossing.

Door ze te begrijpen en op de juiste manier jouw oplossing aan te bieden krijg jij een goede ROI.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

SEO begint met zoekintentie. Wat heeft iemand nodig als hij zijn zoekopdracht uitvoert. 

Het zijn zoekwoorden, maar ook zoveel meer dan dat.

Of het nu gaat om om het begrijpen van jouw klant of analyseren wie jouw online concurrenten echt zijn: het is altijd op basis van data.

  • SEO voor B2B
  • SEO voor E-commerce
  • Lokale SEO
  • Linkbuilding
  • Technische SEO
  • Internationale SEO
  • Focus op conversie: maak leads of klanten van jouw bezoekers en knal jouw omzet omhoog.
  • Langdurig resultaat, met een krachtige strategie waarmee je je concurrentie keihard voor blijft.
  • Maandelijkse rapportage zodat je altijd weet hoe het ervoor staat. Altijd leuk om resultaat te zien.
Google Search Console - Clicks and Impressions

"Door Google Ads data met SEO data te combineren boosten we de SEO resultaten!"

Zo gaan we van start met jouw SEO campagne

Quick Wins

SEO werkt het beste op de lange termijn. Maar dat wil niet zeggen dat je op korte termijn geen resultaat hebt.

Vanuit de SEO audit werken we de strategie voor de langer termijn uit. Ondertussen passen we de quick wins uit de audit toe om zo snel mogelijk verbetering van bezoekers en conversie te forceren.

  • Focus op conversie: maak leads of klanten van jouw bezoekers en knal jouw omzet omhoog.
  • Langdurig resultaat, met een krachtige strategie waarmee je je concurrentie keihard voor blijft.
  • Maandelijkse rapportage zodat je altijd weet hoe het ervoor staat. Altijd leuk om resultaat te zien.

SEO staat niet op zichzelf

Door Google Ads data met SEO data te combineren boosten we de SEO resultaten!

  • Welke keywords zorgen voor conversie en hoe goed of slecht ranken we hierop?
  • Welke keywords knagen uit ons budget maar kunnen we afvangen met organische rankings?

Meer weten?

Vul het formulier in en dan mail ik je voor het maken van een belafspraak. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden voor jouw website.

Strategie

Elke website is anders. Elke SEO strategie dus ook. Speciaal voor jou gemaakt zodat jij gaat scoren in Google.

Zoekwoordonderzoek

Geen uitdraai van Google Ads planner. De woorden waarmee jij meer klanten krijgt. Op basis van zoekintentie en pagina type.

Concurrentieanalyse

Wat doen jouw concurrenten online?  Krijg inzicht in hun strategie en pas toe wat zij juist vergeten.

On-Page

Het belangrijkste van SEO, zorg dat jouw pagina's geoptimaliseerd zijn op basis van zoekintentie en relevantie.

Technische SEO

Zet de beste technische basis neer voor Search. Uitgebreide aanbevelingen om belangrijke fouten op te lossen.

Linkbuilding

De backbone van het internet: links. Maar het gaat niet meer om het ruwe aantal, maar om kwalitatieve en relevante links.