Focus je bij SEO op de belangrijke zaken. Bepaal je doel en werk hiernaartoe. Focus niet op rankings, een nummer 1 positie zegt niks als het geen bezoekers oplevert.
En het zegt nog minder als bezoekers niet converteren geen klant of lead worden. Sterker nog, dan heb je dus niks aan een nummer 1 positie.
Strategie
Elke website is anders. Elke SEO strategie dus ook. Speciaal voor jou gemaakt zodat jij gaat scoren in Google.
Zoekwoordonderzoek
Geen uitdraai van Google Ads planner. De woorden waarmee jij meer klanten krijgt. Op basis van zoekintentie en pagina type.
Concurrentieanalyse
Wat doen jouw concurrenten online? Krijg inzicht in hun strategie en pas toe wat zij juist vergeten.
On-Page
Het belangrijkste van SEO, zorg dat jouw pagina's geoptimaliseerd zijn op basis van zoekintentie en relevantie.
Technische SEO
Zet de beste technische basis neer voor Search. Uitgebreide aanbevelingen om belangrijke fouten op te lossen.
Linkbuilding
De backbone van het internet: links. Maar het gaat niet meer om het ruwe aantal, maar om kwalitatieve en relevante links.