SEO

(Relevante em converterende bezoekers via Zoekmachineoptimalisatie)

Zoekmachineoptimalisatie

Op basis van data combineren we advies en uitvoering om voor jouw website optimale organische groei te realiseren.

Starten met SEO?

SEO begint met zoekintentie. Wat heeft iemand nodig als hij zijn zoekopdracht uitvoert. 

Het zijn zoekwoorden, maar ook zoveel meer dan dat.

Of het nu gaat om om het begrijpen van jouw klant of analyseren wie jouw online concurrenten echt zijn: het is altijd op basis van data.

  • Focus op conversie: maak leads of klanten van jouw bezoekers en knal jouw omzet omhoog.
  • Langdurig resultaat, met een krachtige strategie waarmee je je concurrentie keihard voor blijft.
ABInbev logo
Bierens Incasso Advocaten logo
eRocket logo
Van Der Hoeven Advocatuur logo
Advieskeuze.nl logo
Holmatro logo

Zitten je huidige SEO issues in de weg?

Te weinig bezoekers, of een dalend aantal?

Veel (meer) concurrentie en zelf te weinig inzet van SEO?

Slechte resultaten, of niet tevreden met je huidige partij?

Je hebt meer leads of verkopen nodig?

Herkenbaar? Met 10+ jaar ervaring heb ik het allemaal al gezien en meegemaakt en nog belangrijker: opgelost.

Strategie

Elke website is anders. Elke SEO strategie dus ook. Speciaal voor jouw website op maat gemaakt zodat jij gaat scoren in Google.

Concurrentieanalyse

Wat doen jouw concurrenten online? Krijg een data-gedreven inzicht in hoe jou concurrentie zich in de zoekmachines presenteert.

Migratie

Ga je voor een nieuwe website, of nieuwe website structuur? Dan is het belangrijk om op tijd over SEO na te denken.

Technische SEO

Zet de beste technische basis neer voor Search. Zoekmachines moeten je belangrijke pagina's crawlen en indexeren. Maar alleen die pagina's.

On-Page

Het belangrijkste van SEO. Content op jouw pagina's moet geoptimaliseerd zijn op basis van zoekintentie en relevantie.

Linkbuilding

De backbone van het internet: links. Maar het gaat niet meer om het ruwe aantal, maar om kwalitatieve en relevante links.

FAQ

Antwoord op de meest gestelde vragen.

Wat kost SEO?

De kosten van een SEO hangen af van de doelen en strategie. Gaat het om losse projecten zoals migraties, zoekwoordonderzoek of een linkprofiel audit? Of is het een compete doorlopende SEO-campagne?

Dit kunnen we altijd bespreken.

Wanneer zie ik resultaat uit SEO?

SEO is een lange termijn strategie. De eerste verbeteringen zie je vaak binnen 3 tot 6 maanden, afhankelijk van de concurrentie en huidige status van je website. 

In sommige gevallen hebben we quick wins die sneller voor resultaat zorgen.

Helpt SEO mij aan meer leads of omzet?

Dat is juist waar we voor gaan. SEO zorgt voor relevante bezoekers in elke fase van het aankooptraject.

Wel bezoekers, geen conversie? Dan moeten we ook de website  conversie-items aanpakken.

Hoe lang duurt een SEO-project?

Dat is per project verschillend. Gaat het om losse audits of analyses, een migratie- of consultancy-traject of een doorlopende SEO campagne? Doorlopende campagnes zijn vaak langer dan 6 maanden. Terwijl losse projecten in enkele weken of maanden klaar zijn.

Ben je klaar om te groeien?

Gewoon op de knop drukken dan!